mandag 30. juni 2014

Things4web og Visit Innherred

Fredag 27.06 var en travel dag. Etter at jeg kom meg avgårde i leiebil til Steinkjer fikk jeg endelig møte personen bak bloggen Gluten- og melkefri. Denne flotte damen jobber på Visit Innherred og her får jeg virkelig sjansen til å gjøre noen av produktene mine tilgjengelige for besøkende i området. Dette er en unik mulighet for bedrifter å skape en profil som allergivennlig, og jeg krysser fingrene for at vi finner en måte å møte behovet til turistene i sommer.
 Etter møtet på Visit Innherred dro jeg på workshop! Jeg er veldig glad jeg fikk muligheten til å være med på dette i regi av blant annet Kunnskapsparken. Her sitter jeg og er kreativ sammen med Peter og Bodil.



Etter å ha fått mat og drikke dro noen på Steinkjerfestival, mens jeg kjørte hjem. På veien stoppet jeg på Esso for å fylle tekoppen min. Jeg fikk noen morsomme reaksjoner da jeg delte ut konfekt til bilførere og ekspeditør:)

Jeg fikk også skvist inn en liten fotoshoot med Vigdis i Webredaktørene. Vigdis har også gått Alkymisten og er en kreativ dame med flere bruksområder;) Gleder meg til resultatet!

1 kommentar:

  1. Hei.

    Jeg vil gjerne takke deg for sjokoladene/konfekt jeg fikk av deg under things4web konferansen. De var veldig gode :-).

    SvarSlett