mandag 3. november 2014

Bestilling fra varelager!

Hei og takk for sist!

Det skjer faktisk mye her, selv om det ikke er så mye action her på bloggen. Anbefaler alle å følge meg på instagram @lilacreo, der legger jeg ut en del bilder av maten jeg spiser. 

Nå har vi faktisk kommet dit at jeg velger å lande noen flere baller. Jeg har fortsatt ikke klart å klone meg (tro meg jeg har prøvd, bare spør mannen min...), så dermed må jeg fokusere bedre enn jeg har gjort hittil.
Det betyr da blant annet at jeg i første omgang legger nettbutikken på is. Det er med stor sorg jeg gjør det, for jeg vil så gjerne (jeg vil jeg vil...), men timene strekker ikke til. 

I den anledning har jeg lagt ut en del av varelageret mitt så dere kan se hva jeg har. Om det er noe du ønsker å bestille, så send meg en mail.

Fast porto er 79kr med klimanøytral servicepakke. 

Fraktfritt over 1000kr. 

Alle varene er uten egg, melk, gluten, soya og nøtter. Bortsett fra chiafrøene som kan ha spor. 
Jeg har en god del produkter jeg bruker til baking som ikke ligger her (jeg var litt lat), så spør om det er noe du lurer på. Samme med spørsmål om innhold. 
Gi også beskjed om du ønsker å bestille deiger for julebaksten, det vil si pepperkakedeig eller kakemanndeig. Jeg gir beskjed om det kommer mer julesnack, alt kommer an på overskuddet og rom for produksjon (dvs friske barn). 

Det jeg velger å fokusere på fremover er å se på mulighetene for å sette opp produksjon av noen av bakevarene i stor skala. Jeg har hele tiden hatt det i bakhodet, men har ikke klart å fokusere skikkelig.
Jeg vil også sette opp kurs nå før jul, og har merkelig nok utsatt å spikre datoene. Prokrastinering er fascinerende. Kommer egen post om dette. 



2 kommentarer:

  1. Hei ! Jeg har en sønn på 15 år og tåler ikke egg , melk, gjær , nøtter, hvetestivelse .
    har du oppskrifter på gode brød OG rundstykker? .mvh Dortea

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Dortea:)
      Jeg har mange gode oppskrifter. Er ikke sikker på om det ligger noen her ute, men du kan bestille bakevarer hjem til deg om du vil.
      Send meg en mail, så kan vi prates om det :)

      Slett