søndag 30. mars 2014

Konfekt

Jeg har virkelig storkost meg med å lage konfekt til Skreifestivalen. Dette er utvalget jeg tok med meg dit. All sjokoladen er laget av råvarer fra okosjokolade.no og uten gluten, egg, melk, soya eller nøtter*
  
Hvit jordbær er laget av hvit sjokolade og jordbær. Frisk og nydelig.
 
Crisposjokoladen er laget med lønnecrisp og denne er produsert i fabrikk hvor det også er nøtter og soya. Et av unntakene hos oss og vi er svært nøye med separasjon av denne fra de andre.  
Deilig sjokolade med blåbær og tranebær.  
Salty er mørk sjokolade med flaksalt. Salt og sjokolade slår aldri feil.  
Crunchy er sjokolade med crunch uten innhold av nøtter. Jeg har brukt spiret og tørket quinoa. Quinoa er et urkorn som blir betegnet som superfood. Det har et komplett innhold av aminosyrer og er en god kilde til protein og fiber. Sammen med kakaoens egenskaper er dette virkelig en superkonfekt.  
Kokosflak er støpt som en sjokoladeplate med tørkede kokosflak. Eksklusiv og nydelig.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar