mandag 24. mars 2014

Nattbaking

Med syke barn blir det ikke helt som planlagt og vi har flere ganger endt opp med overstekt, understekt,halvferdig osv. Nå derimot fikk jeg gjort ferdig to brøddeiger som står til heving over natten.
Imorgen er det en god del adminarbeid som venter i tillegg til påfyll av kos før mann og barn reiser bort.

Tidlig på tirsdag kommer DEBIO, noe jeg er veldig spent på. Det er sjelden de kommer så tidlig i en etableringsfase, og vi kommer nok til å holde kontakt utover i prosessen når produktene blir ferdigutviklet.

Etter at jeg er ferdig med DEBIO skal jeg produsere det jeg kan frem til helga og Skreifestivalen.  Økosjokolade har en pakke på vei til meg og det hadde vært moro om jeg rakk å lage konfekt.

Mattilsynet fikk meldingen i forrige uke, så nå er det bare å sette i gang.
I denne prosessen skal både merkesystemer, sporingssystemer og annen kvalitetssikring på plass. Men det viktigste er at jeg skal bake!
Det er så mye jeg gleder meg til å prøve:)!
Det blir også deilig å få mer system på produktutviklingen.

God natt og lykke til med ny uke! Siste uka i mars allerede, tenk det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar