onsdag 23. juli 2014

Opptur!

Igår fikk jeg en sms som virkelig løftet dagen. På mandag bakte jeg brød til oss og til ei anna som er på besøk i Namsos i sommer. Jeg prøvde som vanlig en litt annen variant av melet jeg bruker og var spent på tilbakemeldingene. Her er utdrag fra sms'en jeg fikk da jeg gikk på Obs igår: 
"Takk for veldig gode brød: Er superimponert over at du har fått til så saftige og gode glutenfrie brød og rundstykker. Har aldri smakt så godt glutenfritt brød før."

Ahh..deilig og oppløftende:) 
Jeg er så takknemlig for alle som har kjøpt bakevarer hos meg og vært med på produktutviklingen. Det er deres tilbakemeldinger som har hjulpet meg på veien. Brød er som sagt litt tricky å bake noen ganger når jeg endrer ting og ikke får sjekket innsiden før jeg gir det fra meg. 
Derfor er jeg også veldig bevisst på at de som kjøper noe har fornøyd- garanti hvor de får ny og bedre bakst om de ikke er fornøyd. 
Det skjer noen ganger at noe er rått eller at det ikke ble slik som forventet, men da er det så herlig at jeg har "nytere" (kunder høres ikke så personlig ut, men alle betyr mye for meg) som er ærlige og gir beskjed når det er noe. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar