torsdag 25. september 2014

Kurs 24.09.14 unnagjort

Jeg er veldig tilfreds etter første kurskveld med en gjeng med flotte damer. Det ble utrolig god atmosfære her hjemme, og jeg glemte alt som het planer og oppskrifter (les: skravla gikk og plutselig var klokka mye og hodet tomt). Heldigvis var ikke det noe problem med en uformell og avslappet tone, så vi fikk improvisert frem noen gode retter.
For å være ærlig lagde vi kun en brøkdel av planlagte mengder, og fortsatt har jeg rester i noen dager og alle fikk med matpakke:p
Jeg sitter igjen med at dette vil jeg gjøre mer, og nå ser jeg at det faktisk er noen som har bruk for kunnskapen jeg har. Det er utrolig inspirerende, og siden vi skravler så mye og lager så mye mat, så passer nok helgekurs perfekt. Gjerne med familier, venner og slekt til å spise opp:p
Det blir spennende fremover!

Om noen få timer har jeg møter med mentor og Innovasjon Norge.
Jeg er takknemlig for at jeg fikk delt av meg selv idag, og ikke minst for de som var her og lot meg være meg (med min kreativitet).
Takk til mannen min som har vasket og ordnet til damene kom, og som evakuerte til svigers med barna så vi fikk leke hjemme. Jeg er så glad for at vi har et sånt perfekt kjøkken for dette formålet:)
Dette var perfekt timing før møtene imorgen.

Nå, god natt:) (på bildet er det kveldssquash med valmue)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar