lørdag 6. september 2014

Tilhenger av usosiale medier

Tilhenger av usosiale medier...det er egentlig litt meg det. Jeg har et elsk- hat- forhold til sosiale medier, og det er en spennende utfordring å finne balansen mellom familieliv, nettliv etc. Særlig når jeg holder på med andre ting på pc'en også. Nå er jeg snart i mål med papirarbeider, så da skjer det mer her. 

Jeg har blant annet vært på samling med Reis og ryk, og jeg har vært med på Kulturmartna med Namdalsmuseet. 
Idag sto Vegard på Ullvaren (Rema Rock City) og solgte de deilige rundstykkene våre. Virkelig en suksess, så dette skal vi jobbe videre med. Det er utrolig hvor store ressurser som blir forløst når alle barna er i barnehage og vi har bedre rutiner. 
Det er en spennende tid fremover med kurs, salg, martna osv. Jeg behøver bare å få landet noen baller før jeg kan fokusere skikkelig på det jeg ønsker å gjøre. Veldig gøy at vi fikk til å få en så bra flyt idag at vi fikk ut rundstykkene. Enda mer gøy at vi ble utsolgt før ettermiddagsrushet kom. Jeg er så takknemlig for at Øystein Tungseth har gitt oss denne muligheten. Det var han og kona som foreslo dette da jeg var innom og tok en prat en søndag vi alle jobbet. 
Husk at Ullvaren Kafè har svartkjeks (oreo) og sukkerfrie muffins hver dag:)
Nå på søndag skal vi også være turledere på Kom Deg Ut- dagen i regi av DNT. Da har vi med Barnas Turlag i Namsos invitert til plommeslang og bålkos hos oss, samtidig som de som ønsker kan gå seg en tur til Valan.

Og for all del send mail med ønsker om kurs og slik. Jeg skal sette opp noe i november sammen med Annette Traxler som blant annet instruerer i Qigong. Det beste hadde vært om vi hadde et sted med overnatting og alt, men vi får se om kantina på Ullvaren duger i første omgang. 

Ha en flott helg! 
Jeg har samlet bilder og oppskrifter som skal publiseres en dag jeg har hodet med meg samtidig som jeg har satt av tid til blogging. Av og til husker jeg å legge ut på instagram, så følg med der :) @lilacreo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar