onsdag 10. september 2014

Kveldskurs i ren hverdagsmat i Namsos




KVELDSKURS
REN HVERDAGSMAT
Onsdag 24.09.14
1730- 2130
Pris: 800,-


Jeg har levd med matintoleranse i mange år og er lidenskapelig opptatt av ernæring og kosthold. I den forbindelse har jeg lært meg viktigheten av å kunne lage mat fra bunnen av, noe jeg ønsker å dele med deg. Jeg har også erfaring med ulike sykdommer og plager, og lært meg en del retningslinjer som fungerer godt for min kropp.
For meg er å servere ren mat en selvfølge, og jeg gjør en innsats for å få det til selv med små barn.

Denne kvelden blir det en introduksjon med gjennomgang av noen hovedprinsipper for matlagingen, samt tips og triks for å kunne improvisere selv.

Vi lager noen basisretter sammen som vi koser oss med før vi tar kveld. Alt som lages er vegansk og glutenfritt (og noe raw), men alt kan også brukes sammen med kjøtt eller fisk.
Målet mitt er at du skal kunne dra hjem med ny inspirasjon og noen nyttige verktøy for mer ren mat i hverdagen.


Denne kvelden får du også kjøpe produkter fra vårt utvalg til rabatterte priser.
Påmeldingsfrist 21.09.14 (bindende etter 19.09.14)

Ta kontakt for info og påmelding
Liv- Charlotte Kollstrøm Sand (Lotte)
Lila Creo
91805989
lilacreo@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar