lørdag 15. november 2014

Hjemmeside!

Hjemmeside

Da jeg trodde jeg hadde bestemt meg og landet på å utføre markedsundersøkelser med sikte på storproduksjon av glutenfrie brød, så ble det, som så mange ganger tidligere i denne forretningsmodelleringen, endringer.

Jeg skal fokusere på å dele av det jeg kan gjennom kurs, og så får resten komme senere når jeg har mer på plass privat. 

1. januar begynner jeg i ny jobb!
Det å være gründer er ekstremsport, særlig med små barn og en i utgangspunktet utfordret økonomi. Gleden var stor da jeg fikk fast stilling, og jeg håper jeg kan finne en måte å drive dette videre som hobby. Lidenskapen min for god bakst og mat er den samme, og det skulle ikke forundre meg om jeg får mer tid til å kose meg på kjøkkenet når presset rundt det administrative blir mindre. 


Jeg har fortsatt varer på lageret, og som du ser av hjemmesiden så setter jeg opp en del kurs nå før jul. Være rask før den nye hverdagen begynner.
Neste helg reiser jeg til Bodø for å besøke Naturhuset, og der skal jeg være med på kurs i vegansk julemat. Det ser jeg virkelig frem til. Å besøke naturhuset har vært en drøm lenge. 


Nå er det på tide å ta natt og nyte at jeg endelig har landet på noe, og faktisk satt opp mesteparten av den nye hjemmesiden også :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar