onsdag 29. juli 2015

Oppdatering juli 2015

Nå er det veldig lenge siden jeg har skrevet noe her. Jeg er ganske aktiv på Instagram @lottelollo og Facebook, og vil ta opp tråden her inne også. Har pønsket på hvordan jeg vil legge opp siden, og det kommer til å bli  endringer etterhvert.
Jeg ønsker  å dele oppskrifter og slik på en måte med bedre system, samtidig som jeg i tillegg har andre ting jeg vil dele. 
Livet leker videre og det er fascinerende å ta del i alt. Måten vi kan forme livene våre på er fantastisk, og hver dag er fylt med nye muligheter for å ta steget i den retningen som gjør at jeg lever mer og mer i tråd med hva hjertet sier.
Jeg er så takknemlig for alt jeg har i livet, samtidig som jeg er veldig klar over at alt er energi som er i konstant bevegelse. Det vil si at jeg har egentlig ingenting. En påminnelse til å nyte hvert øyeblikk til det fulle, og  å være bevisst på at det alltid er en regnbue i skyene.
<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar